Akcje Charytatywne sposobem na pozyskanie nowych klientów pole dance

Akcje charytatywne w szkole pole dance. Przeczytaj, dlaczego organizować takie wydarzenia i jak w 100 % wykorzystać pomysł, aby przyciągnąć do siebie nowych klientów.

Pomaganie w pewnym sensie stało się modą. Dlaczego ludzie pomagają? Bo mają taką potrzebę. A jeżeli przy okazji pomagania komuś darczyńca pomaga również sobie, np. biorąc udział w zajęciach pole dance to jest to podwójna korzyść dla niego.

Mogłoby się wydawać, że najbardziej stratnym podmiotem jest szkoła pole dance, ponieważ prowadzi zajęcia tylko tym razem pieniądze nie wpływają na jego konto.

Dlaczego o tym pisze? I dlaczego tak brutalnie?

Biznes od jakiegoś czasu zdaje sobie sprawę, że wspieranie potrzebujących wpływa na reputację przedsiębiorstwa. Organizowanie czy wspieranie w odpowiedni sposób dobroczynnych akcji potrafi wykreować pozytywny PR. To także promocja firmy, która może dać jej nowych klientów. W efekcie zadowoleni są potrzebujący, organizatorzy — czyli firma oraz darczyńcy — czyli klienci. Aby jednak uzyskać taki potrójny efekt należy dobrze przygotować się do akcji charytatywnej i sprawnie ją poprowadzić.

Jeżeli jako właściciel szkoły chcesz odczuć w firmie realne efekty z akcji charytatywnych, musisz je przeprowadzać systematycznie. Wizerunek nie zmieni się po jednej akcji. Tym bardziej że cykliczne wydarzenia będą okazją do nowych innych niż dotychczas postów. Różnorodność na tablicy FB jest przydatna, szczególnie że działasz w lokalnej społeczności, która widząc, że interesujesz się nie tylko sobą i swoją szkołą może zmienić postrzeganie Twojej marki

Jak zacząć? Zadbaj o dobrą promocję i zaangażowanie swoich fanów.

  1. Opublikuj post. Zaproponuj klientom, żeby to oni wybrali organizację, dla której będziecie zbierać pieniądze — dla ułatwienia podaj kilka propozycji.
  2. Stwórz stronę wydarzenia
  3. Opowiedz o firmie, której pomagasz, jej potrzebach, problemach.
  4. Przypomnij postem zaraz przed wydarzeniem.
  5. Zadbaj o udostępnienie Twojej akcji na stronie organizacji czy innych serwisach. Możesz również napisać do nas do M-pole, chętnie pomagamy w tego typu akcjach społecznych. Dla nas udostępnienie Twojego wydarzenia to też dodatkowy zasięg.
  6. Przy kolejnym wydarzeniu zaproponuj odbiorcom dwie organizacje, na które mogą głosować w wydarzeniu.

Co może być tematem zbiórki?

  • Schronisko dla zwierząt- zbieraj karmę i koce
  • Dom dziecka- pampersy i kosmetyki
  • Caritas- maskotki, ubrania i wszystko inne
  • WOŚP- zbieraj pieniądze do puszki

Pamiętaj, aby zawsze przed ogłoszeniem wydarzenia skonsultować się z organizacją, której zamierzasz pomagać czy faktycznie są zainteresowani Twoją pomocą oraz zapytaj o ewentualne wsparcie z ich strony w postaci udostępnienia w SM.

Pomysł to nie wszystko.

Nawet najlepszy plan nie zadziała, jeżeli nie zrobisz dobrej kreacji reklamowej, czyli grafiki i spójnej treści. Ten temat będzie poruszany w odrębnych artykułach. Jeżeli napisałaś do nas na messengera, na pewno dostaniesz informacje o nowym artykule. Już niedługo nauczymy Cię jak tworzyć posty, które sprzedają i zgarniają duże zasięgi organiczne.

Może wydawać się, że publikowanie postów niezwiązanych z tematyką szkoły spowoduje zmniejszenie aktywności na FB. Zapewniam cię, że jest dokładnie odwrotnie. Stałe, powtarzające się publikowanie podobnych treści np. pole dance sprawi, że prawdopodobnie będziesz trafiał do tych samych odbiorców. Nie mam na myśli tutaj postów sponsorowanych tylko zasięgi organiczne, czyli zasięgi, które powstają przez reakcje osób, do których dociera post.

Jeżeli jako właściciel szkoły chcesz odczuć w firmie realne efekty z akcji charytatywnych muszisz je przeprowadzać systematycznie. Wizerunek nie zmieni się po jednej akcji. Tym bardziej, że cykliczne wydarzenia będą okazją do nowych, innych niż dotychczas postów. Różnorodność na tablicy FB jest przydatna, szczególnie, że działasz w lokalnej społeczności, która widząc że interesujesz się nie tylko sobą i swoją szkołą może zmienić postrzeganie Twojej marki

Jak zacząć? Zadbaj o dobrą promocję i zaangażowanie swoich fanów.

  1. Opublikuj post. Zaproponuj klientom, żeby to oni wybrali organizację dla której będziecie zbierać pieniądze, dla ułatwienia podaj kilka propozycji.
  2. Stwórz stronę wydarzenia
  3. Opowiedz o firmie której pomagasz, jej potrzebach, problemach.
  4. Przypomnij postem zaraz przed wydarzeniem.
  5. Zadbaj o udostępnienie Twojej akcji na stronie organizacji czy innych serwisach. Możesz również napisać do nas do M-pole, chętnie pomagamy w tego typu akcjach społecznych. Dla nas udostępnienie Twojego wydarzenia to też dodatkowy zasięg.
  6. Przy kolejnym wydarzeniu zaproponuj odbiorcom dwie organizacje na które mogą głosować w wydarzeniu.

Co może być tematem zbiórki?

  • Schronisko dla zwierząt- zbieraj karmę i koce
  • Dom dziecka- pampersy i kosmetyki
  • Caritas- maskotki, ubrania i wszystko inne
  • WOŚP- zbieraj pieniądze do puszki

Pamiętaj, aby zawsze przed ogłoszeniem wydarzenia skonsultować się z organizacją której zamierzasz pomagać czy faktycznie są zainteresowani Twoją pomocą oraz zapytaj o ewentualne wsparcie z ich strony w postaci udostępnienia w SM.

Pomysł to nie wszystko.

Nawet najlepszy plan nie zadziała, jeżeli nie zrobisz dobrej kreacji reklamowej, czyli grafiki i spójnej treści. Ten temat będzie poruszany w odrębnych artykułach. Jeżeli napisałaś do nas na messengera na pewno dostaniesz informacje o nowym artykule. Już niedługo nauczymy Cię jak tworzyć posty, które sprzedają i zgarniają duże zasięgi organiczne.

Może wydawać się że publikowanie postów niezwiązanych z tematyką szkoły spowoduje zmniejszenie aktywności na fb. Zapewniam cię, że jest dokładnie odwrotnie. Stałe, powtarzające się publikowanie podobnych treści np. pole dance sprawi, że prawdopodobnie będziesz trafiał do tych samych odbiorców. Nie mam na myśli tutaj postów sponsorowanych tylko zasięgi organiczne czyli zasięgi które powstają przez reakcje osób do których dociera post.

produkty polecane
Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie

Twoja opinia może być pierwsza.

Pokazuje 0-0 z 0 opinii
Uwaga!
* pola wymagane Dodaj opinię