Odstąpienie od umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od daty otrzymania produktu. 

Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie. Poniżej krótki schemat jak to sie odbywa w praktyce.  

1. Termin 14 dni na zwot to termin albo na odesłanie nam produktu (data dostarczenia do nas) albo wysłania maila z odstapieniem od umowy (data dostarczenia do nas)

2. Wszystkie produkty podlegają zwrotowi z wyjątkiem

  • Materiału do aerial ciętego pod wymiar, których długości nie sprzedajemy w sklepie, czyli inna długośc niż 5m, 6m, 12 m, 14 m nie podlega zwrotowi. 
  • Produktów personalizowanych których nie mamy w regularnej ofercie na sklepie, czyli np inne zestawienie kolorów materiału w spodenkach, inne zestawienie skaju na materac( materac dwukolorowy), inny rozstaw uchwytów w kołach

3. W paczce, lub w liście przewozowym znajduje sie ulotka niebieska z podpiętym paragonem lub fakturą. Na ulotce znajduję się informacja jak zwrócic czy wymienic towar, oraz formularz do uzupełnienia w przypadku zwrotu lub wymiany. Koniecznie należy dołączyć kopie paragonu, lub paragon. Niedołączenie paragonu nie spowoduje tego że zwrot nie będzie przyjęty, tylko dołozy nam dodatkowej pracy, gdyż każdy paragon musimy miec podpiety dla US do zwrotu, jeżeli go nie mamy to musimy rozwijać a potem zwijać rolki z kasy fiskalnej zeby zrobić ksero. 

Jeżeli z jakiś powodów nie można zlokalizowac paragonu i ulotki formularz zwrotu można napisac na kartce któa zawiera poższe dane:

  • Imie i Nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Numer konta
  • Zapłaconą kwote za zamówienie (pełną)
  • Wyszczególnienie przedmiotów do zwrotu i ich wartośc 
  • Numer telefonu i mail 

4. Należy wypełnić formularz dołożyć do paczki i odesłac na adres firmy. 

5. Zwrot wpłaconej kwoty powinien nastapic do 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu 

  • w przypadku zwrotu zwracamy kwote za towar + najniższa kwote wysyłki jaka występuje u nas w sklepie a jest przypisana do tego towaru. 
  • w przypadku wymiany, nalezy wpłacić za ponowną wysyłke 14 zł ( kurier)

6. Produkt nie musi byc opakowany w orginalne opakoanie, ale musi być na tyle zabezpieczony do wysyłki żeby kurier nie uszkodził sprzętu. W magazynie posiadamy monitoring więc mamy udokumentowane w jakim stanie, lub opakowaniu docierają do nas zwroty. Prosimy wziąść pod uwagę to, że kurier (według regulaminu kuriera) może rzucić paczke na płasko z 1 metra i taka paczka nie powinna być uszkodzona.

7. W przypadku zwrotów towarów zakupionych na firme (na fakture) przyjmujemy zwroty ale zwracamy tylko za koszt produktu a nie za wysyłke. 

8. W M-pole pracuja ludzie, więc zawsze w innych kwestiach można się dogadac ;)