Odstąpienie od umowy

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny do 14 dni od daty otrzymania produktu. 

Szczegółowe informacje zawarte są w regulaminie. Poniżej krótki schemat jak to się odbywa w praktyce.  

1. Termin 14 dni na zwot to termin albo na odesłanie nam produktu (data dostarczenia do nas), albo wysłania maila z odstapieniem od umowy (data dostarczenia do nas).

2. Wszystkie produkty podlegają zwrotowi, z wyjątkiem

  • Materiału do aerial ciętego pod wymiar, których długości nie sprzedajemy w sklepie, czyli inna długośc niż 5m, 6m, 12m, 4m nie podlega zwrotowi. 
  • Produktów personalizowanych, których nie mamy w regularnej ofercie na sklepie, czyli np. inne zestawienie kolorów materiału w spodenkach, inne zestawienie skaju na materac (materac dwukolorowy), inny rozstaw uchwytów w kołach, rur jednoczesciowych wykonywanych pod wysokoc pomieszczenia podaną przez klienta 

3. W paczce lub w liście przewozowym znajduje się niebieska ulotka z podpiętym paragonem lub fakturą. Na ulotce znajduję się informacja jak zwrócić czy wymienić towar oraz formularz do uzupełnienia w przypadku zwrotu lub wymiany. Koniecznie należy dołączyć kopie paragonu lub paragon. Niedołączenie paragonu nie spowoduje tego, że zwrot nie będzie przyjęty, tylko dołoży nam dodatkowej pracy, gdyż każdy paragon musimy mieć podpięty dla US do zwrotu, jeżeli go nie mamy to musimy rozwijać a potem zwijać rolki z kasy fiskalnej, żeby zrobić ksero. 

Jeżeli z jakiś powodów nie można zlokalizować paragonu i ulotki formularzu zwrotu, można napisać na kartce, która powinna zawierać poniższe dane:

  • Imię i Nazwisko
  • Numer zamówienia
  • Numer konta
  • Zapłaconą kwote za zamówienie (pełną)
  • Wyszczególnienie przedmiotów do zwrotu i ich wartość 
  • Numer telefonu i mail 

4. Należy wypełnić formularz, dołożyć do paczki i odesłać na adres firmy. 

5. Zwrot wpłaconej kwoty powinien nastapić do 14 dni od daty otrzymania przez nas produktu.

  • w przypadku zwrotu zwracamy kwotę za towar + najniższą kwotę wysyłki jaka występuje u nas w sklepie a jest przypisana do tego towaru. 
  • w przypadku wymiany, należy wpłacić za ponowną wysyłkę 14 zł (kurier).

6. Produkt nie musi być opakowany w oryginalne opakoanie, ale musi być na tyle zabezpieczony do wysyłki, żeby kurier nie uszkodził sprzętu. W magazynie posiadamy monitoring, więc mamy udokumentowane w jakim stanie lub opakowaniu docierają do nas zwroty. Prosimy wziąć pod uwagę to, że kurier (według regulaminu kuriera) może rzucić paczkę na płasko z 1 metra i taka paczka nie powinna być uszkodzona.

7. W przypadku zwrotów towarów zakupionych na firme (na fakture) przyjmujemy zwroty, ale zwracamy tylko za koszt produktu a nie za wysyłkę. 

8. W M-pole pracują ludzie, więc zawsze w innych kwestiach można się dogadać ;)