reklamacja

Cały regulamin znajduje się w tym linku, 
Jednak aby ułatwieć nam i państwu proces prosimy postępowac następująco. 

 

1. Zgłoszenie reklamacji przyjmujemy na maila sklep@m-pole.pl
2. Jeżeli problem dotyczy rurki lub spraw technicznych przekierowujemy do odpowiedniej osoby. Często też prosimy o filmy i zdjęcia, także mogą Państwo od razu wysłać nam filmy lub zdjęcia ukazujące problem. 
3. W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy wysłać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
4. Odpowiedz na reklamację wysyłamy na maila 

Koszt wysylki zazwyczaj pokrywa kupujący, jeżeli uznamy reklamacje wtedy zwracamy koszt za wysyłkę. Jeżeli reklamację uznamy jeszcze przed odesłaniem do nas towaru to odbieramy produkt na nasz koszt. Dlatego tak ważne jest wcześniejszy kontakt mailowy. 

Prosimy o wcześniejszy kontakt zanim zdecydują się Państwo odesłać towar!

Adres wysyłki produktu na zwroty i reklamację (materace, rury)
Exo / M-pole
Trembeckiego 11,
35-234 Rzeszów,
730-113-110

Adres wysyłki produktu na zwroty i reklamację (małe paczki, hamaki, szarfy oraz koła)

EXO Sp. z o.o.

Dębicka 265

35-213 Rzeszów

730-113-110